Algemene voorwaarden

Cape Umbrellas Nederland hanteert de algemene voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk.

De voorwaarden zijn zo opgesteld dat zij voldoen aan de Nederlandse en Europese regelgeving. Bekijk hier de Algemene Voorwaarden.

Betalingen

Op capeumbrellas.nl kun je direct online betalen via iDeal, creditcard en achteraf via Klarna. Tijdens het bestelproces kun je in het winkelwagentje de gewenste betaaloptie voor jouw bestelling kiezen.

iDEAL

Betalen met iDEAL is snel, gemakkelijk en veilig. Bij capeumbrellas.nl is deze optie ook nog eens gratis.

Creditcard

Bij capeumbrellas.nl kun je ook betalen met verschillende creditcards. Creditcardbetalingen zijn veilig en snel en gratis. Wij accepteren de meeste gangbare creditcards.

KLARNA

Tot slot kun je bij capeumbrellas.nl ook achteraf betalen via Klarna. Dit biedt de zekerheid van betalen na levering van het product, maar hier zijn wel extra kosten aan verbonden, namelijk € 5,00 per transactie.

Retouren

Wanneer je een product wilt retourneren kun je het zelf retour sturen of het laten ophalen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Je bent zelf verantwoordelijk voor het op tijd terugbrengen, terugsturen of op laten halen van de retourzending. De retourkosten zijn voor jouw eigen rekening.

Je kunt je product retourneren door ons een mail te sturen naar info@capeumbrellas.nl met de details van het te retourneren pakket en product. Hiervan krijg je van ons een bevestiging per e-mail en vervolgens sturen wij je zo snel mogelijk de retour instructie per e-mail.

Ons retouradres is;

Cape Umbrellas Nederland
Strijplaan 3
2675 AF  Maasdijk

Retour voorwaarden

Wanneer je een artikel wilt retourneren, houd dan rekening met het volgende:

  • Zorg ervoor dat het artikel compleet, ongebruikt en onbeschadigd wordt geretourneerd. Bij eventuele beschadigingen kunnen wij een waardevermindering bij je in rekening brengen.
  • De verpakking dient indien redelijkerwijs mogelijk ongewijzigd te blijven, dat wil zeggen, geen gebruik van tape en schrijf niet met stift op de doos/verpakking. Na jouw melding dat je van jouw aankoop afziet heb je nog 30 dagen om het product terug te sturen. Producten die speciaal voor jou worden gemaakt (maatwerk) kunnen niet retour.
  • Stuur het product nooit terug alvorens ons per e-mail te hebben geïnformeerd en van ons de bevestiging te hebben ontvangen.

Klachten

Mocht je onverhoopt een klacht hebben over onze producten of onze service horen wij dat graag. Wij gaan er alles aan doen om jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen. Je kunt jouw klacht indienen bij onze klantenservice via info@capeumbrellas.nl en wij zorgen ervoor dat jouw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling wordt genomen en je binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijke reactie ontvangt.

Ook verbeterpunten en op- of aanmerkingen zijn van harte welkom, daar kunnen wij van leren!